tisdag 28 februari 2012

Fixar bloggen

Eftersom jag nyss har börjat blogga så ska det ju finjusteras eftersom lite här
och där. Så idag har jag lyckats få till en klocka på bloggen så man inte
tappar bort tiden, sen fick jag även till en besöksräknare det är ju alltid kul
att se om man har några besökare. Vad man sen ska utveckla får väl komma
allt eftersom tiden lider framöver. Jag utmanar nu min egen vilja för prövning
att fixa en blogg som dels kommer att ge mig en mening av kreativitet och
inspiration, samt att jag älskar att skriva och delge mig av tankar inom mångt
och mycket i mitt liv. Så jag tror det kommer att bli riktigt bra det här det
känns så nu. Jag hoppas jag får kära läsare som vill hänga kvar och bli
 nyfiken på mig och mitt som jag har tänkt att skriva om här. Prövade att
även göra en bild i paint när jag höll på, man blir inspirerad av att leka med
designen på bloggen, hoppas bara jag inte failar så jag lyckas med att radera
det jag fått igång nu... hihi !!!




Inga kommentarer: