fredag 23 mars 2012

Lantlig köksinspiration

Det finns ju hur mycket som helst och välja på när det gäller kök, nytt, modernt,
gammalt, lantligt, slitet och en massa detaljer därtill som förstärker det hela, det
jag fastnar för är hyllor istället för skåp, men man kanske har för mycket i skåpen
för att få plats, men nån hylla skulle man väl kunna ha ändå. Jag kan gärna tänka
mig att blanda nytt, fräscht med gammaldags/ lantlig känsla.
På några ställen i huset vill man ha en verklig känsla av lantlig stil, kök och
vardagsrum är såna ställen. Köket främst där tillbringar man ju mest tid, köket
är ju husets hjärta och där skulle jag vilja ha det lantligt och mysigt och lantlig
inredning är ju mysigt. Jag hittade såklart några fantastiska kök jag gillade igår när
jag kollade runt på nätet kolla in dom här nedan :




































































































Alla köken ovan har en lantlig charm över sig, och det är klart man ska
inreda sitt kök efter egen charm och mysighet precis som man själv vill
ha det, för köket är ju ändå den plats där man startar sin dag och även
avslutar sin dag kanske, så visst ska man trivas i sitt kök..!!!

Fotona ovan är hämtad från sköna hem och från köksingången.

Inga kommentarer: