onsdag 18 april 2012

Snickrar planteringsbord

Nu har jag börjat att snickra mitt planteringsbord idag, som jag ska ha på
altanen bara det blir vår, och vi slipper Aprilvädret mer med snöfall var och
varanan dag, så blir det nog gott att få komma ut och börja med en det ena,
en det andra som man vill göra utomhus, och just därför håller jag på med
förberedelse av mitt bord. Så här såg det ut idag :
















Kanske ser konstigt ut att snickra i köket men just idag fanns det inget annat
ställe i huset som passade så bra som just i köket så då fick det bli där, det
vart  inte så stökit av det precis det gick bra det med. Jag har inget annat att
blogga om just nu så det får bli dagens, mitt projekt med detta.

Jag får väl lägga ut när det är klart, det ska ju dit en hylla till, och lite små
detaljer först och så ska det på lite färg förstås,....men sen är det fix färdigt !!!!
                                                                                                     

Inga kommentarer: