onsdag 27 juni 2012

I love it

Har gjort lite små grejer till stugan det är något speciellt att ha gjort sakerna
själv att inreda med helt egen stil av saker som ingen annan har det är så kul
och ger en bara ännu mer inspiration till mera. Här är lite prylar jag gjort...!

           















Det här är en spegel som var tänkt att sitta på dasset vid stugan men den var
för lång på den lilla plats som fanns just på den väggen så jag måste nog göra
en ny med bättre passform.


















Men toarullshållaren den passade perfekt, den vart superbra på plats.

















Ett hjärta förgyller ens själ, allafall min de e värme och kärlek med hjärtan.
















Sen har jag gjort det här skåpet till stugan ett badrumsskåp typ,
där man får plats med lite små prylar som kam, borste, lite mascara m.m. 
Jag satte i en spegel också inte för att man behöver vara fin i skogen men
man vill ju ändå se hur man ser ut på morgonen. Ja det är dom prylar jag
fixat nu men mer ska det nog bli, för jag älskar den här inspirationen att få
fixa eget ! Nu är det kväller och snart läggdags !!! ...God natt ALLA ni där
ute och sov så gott !                                                                                              

1 kommentar:

Anett sa...

Vilka snygga saker! Jag älskade hjärtat.