onsdag 28 november 2012

Konservburk blir till kruka

Jag var sugen på en hyacint för trots lukten så är dom vackra, jag vill bara ha en
för annars blir lukten för stark tycker jag samt att det finns viss allergi i familjen,
men en går bra, men jag hade ingen kruka sen jag köpt den så vad skulle jag ta,
tankarna snurra tills jag fick syn på gamla kattmats burkar som jag hade stående
för att jag skulle göra nåt av dom och nu kom ju en till andvändning. Såklart vill
jag ha den vit så jag tog fram sprayburken och sprayade den vit, det vart riktigt
snyggt, sen köpte jag snöre på IKEA i fjor till jul som jag inte andvänt så mycket
och det satte jag runt och limmade på ett vitt trähjärta. Sen var det dags att
plantera den lilla vackra hyacinten. Det vart suuuperbra såå nöjd !!


1 kommentar:

vitadrömmar och lyckorus sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.