onsdag 23 januari 2013

Dekorera väggen

Ja det vart lite missar när jag försökte mig på att göra lite nytt på bloggen. Jag
skulle lägga till men tog istället bort t.ex HTML/ script och klockan jag hade
förut samt besöksräknaren, nu har jag fått tillbaka viss del men inte allt och
vet inte om det går att reparera så jag får tillbaka HTML samt gadges det får
jag ta och gå igenom vid tillfälle när tid uppstår som jag kan ha till förfogande
för det. Idag hittade jag lite grafisk konst som jag själv lätt skulle kunna tänka
mig själv eftersom jag har kärlek för siffror och bokstäver bl.a. Så jag tänkte
visa er några jag hitta som föll mig i smaken, dom kommer från Wallstuff
som kan det där med vad man kan ha på väggen, som deras företagslogga
förtäller : ..Home is where the art is !!





















































































Bilderna kommer från wallstuff.se






Inga kommentarer: