måndag 18 februari 2013

Måndagslistan

Jag började med en måndagslista förra måndagen där tanken är att peppa sig
själv för kommande vecka och se det positiva och inte allt tungt och jobbigt. Har
du själv ingen så pröva och gör en i din blogg och skriv vilka saker som gör dig
glad just den här måndagen ! bara kul när det blir fler man kan läsa..!

Här kommer min för idag Måndag med det som gör mig mest glad idag ..ღ
* Att renoveringen av mitt pyssel/snickarrum är igång, börjat måla i helgen.
* Att barnen är friska och pigga.
* Att en ny borrmaskin har införskaffats.
* Att jag har en hel del ideer inför renoveringen.
* Att snart är bokrean igång.

Har du en blogg och har gjort måndagslistan idag så skriv gärna en kommentar
med en länk till din blogg och lista det skulle vara kul att läsa den !







1 kommentar:

Anett sa...

Måndagslistor var ingen dum idé. Man har ju faktiskt mycket att vara glad och tacksam över även om det kanske inte alltid känns så. En liten påminning till sig själv i början på varje vecka.