tisdag 12 mars 2013

Jobbsök

Idag har det varit ett riktigt flurigt väder, blåsigt, kallt och snö liknar aprilväder
en hel del faktiskt fast det är mars än, man vill ju inte ha mer snö nu när våren
ska komma, det är så mycket man vill göra och hinna med så det är bättre att
det blir bart på backen fort så man hinner allt. Men man kan ju inte styra över
vädret som tur är för då hade det väl varit ett ännu mer omväxlande och väldans
hoppigt väder, så man får nog vänta tills det är dags, fast man längtar så mycket.
Idag har jag bara sökt jobb och suttit på nätet och letat det finns ju en hel del
att gå igenom sida upp och sida ner kan man få ta utan att hitta just det man
söker men så till slut kan man dyka på nåt som man blir sådär glad av att hitta,
så man rent av måste söka det, men det är säkert hundratalet till som hittat
samma sida, men man söker och söker ändå. För mig är det skribent som
gäller just nu, jag är ju lite av en webbnörd som älskar att skriva och en ihärdig
bloggare som viger mitt liv för inredning eftersom jag brinner för att lägga ner
min själ i sociala medier och marknadsföring och bara få skriva så vill jag ju
jobba med det.

Jag vill jobba på ett företag där jag får kommunicera med kunder, skapa
relationer, starta sammarbeten och stärka varumärken, sprida information och
fixa med tävlingar samt gärna få blogga såklart, då skulle jag trivas som bäst,
så om nån där ute har ett bra tips som skulle passa mig så delge mig gärna om
det i såfall då skulle jag bli glad, för jag brinner verkligen för att få möjligheten
att få skriva för eller med nån vad det nu må vara, jag älskar ju inredning men
är inte främmande för andra ämnen heller.


1 kommentar:

Anett sa...

Hoppas du lyckas nå dina drömmar Helen!