måndag 18 mars 2013

Måndagslistan






* Helgen har varit otroligt skön med fantastiskt skönt väder dessutom.
* För att jag har fått målat och snickrat
* Jag hann med att städa och fixa tvättstugan
* Att vi planerat lite vi ska göra och hinna med i vår
* För att sonen var så glad idag för att få åka till fjällen på frilufsdag

Vi ska eller vi planerar att göra iordning på toaletten och få det lite snyggare
där på golvet och på väggarna. I helgen gjorde jag några små hyllor jag
tänkte jag skulle sätta upp där när det blir klart, ja vi har inte börjat än men
jag är så när det gäller hur man vill ha det, när det är klart jag kan inte låta
bli att göra eller köpa prylar innan man ens har hunnit börja med renoveringen,
jag börjar liksom med det sista som ska dit när det är klart, slut finnishen för
den är absolut den roligaste, men det kan ju vara bra att ha saker iordning
och färdigt till det är dax, det är ju en så rolig planering det där hur man ska
ha det med grejor när man är klar. Här är bild på hyllorna omålade men dom
är nästan färdigmålade, men det får ni se när dom torkat ordentligt, bildbevis
kommer.....!

































Dom är inte så stora 27 x 32 cm men tanken är för småprylar som man har på
toaletten, tror det kommer bli riktigt bra...

Inga kommentarer: