torsdag 28 mars 2013

Påskmaskerad

Ja det börjar dra ihop sig till påsk och blåkullafärd för dom som ska dit, jag får
se vad kvällen har att bjuda på först. Igår var det påskfirande på skolan för min
minsting, han ville vara en kanin som ska finnas att fixa till på spelet minecraft,
med hans inspiration och mitt pysslande att försöka få ihop en kanin så satte vi
igång att fixa en sån kanin som han kunde klä ut sig till, och det vart väldigt
lyckat, alla gillade den och uppskattade den, nån ville till och med ha en själv,
så det var roligt att det vart bra. Påsken den tar vi som den kommer det ända
jag vet är att imorgon långfredag har byn som vi bor i pimpeltävling som vi nog
ska vara med i, allafall några av oss. Påskafton ska barnen få leta efter påsk-
harens ägg, och på annandagpåsk fyller min sambo jämt så då vet man aldrig
vad som kommer hända.........!


















































Så jag önskar alla mina läsare en GO' OCH GLA' PÅSK och hoppas ni får
det riktigt härligt med god mat, påskgodis, ledighet, familj och vänner och
att bara få koppla av och njuta av er ledighet för det ska jag göra !!



Inga kommentarer: