onsdag 13 mars 2013

Underbart fina turkos

Turkos är verkligen en upplyftande och energirik färg med fridfulla egenskaper,
och förknippas lätt till tropiska vatten med sin färg.Vissa färger känner man
bara nåt visst med, och i år har jag fastnat så för just turkos mitt
inredningshjärta slår lite extra slag för just den färgen nu. Man hittar många
pastellgodingar i årets vårkollektioner, och jag ska absolut fylla på med
färgklickar. Att planera och drömma är ju halva resan inom inredning och det
som är allra roligast, sen är det inte säkert att allt blir av  men inspirationen,
lusten och den kreativa sidan finns alltid med om än inte allt blir genomförbart
men jag försöker att fylla på med mina ideer inom det mesta här hemma man
vill ju gärna se det verkliga resultatet det är ju det bästa för ögat och den
harmoniska känslan som infinner sig inom en själv.























































































Ja jag kan bara säga att turkost är underbart härlig färg att bli glad och ,
energirik av....I love it so much....!!! Ha en fortsatt trevlig kväll nu dax för mästerkockarna..

Inga kommentarer: