måndag 22 april 2013

Ännu ett steg

Även här där vi bor så börjar våren visa tecken, i helgen har det varit 13
grader varmt så snön försvinner mer och mer nu, vi hjälper till att skotta
ut den och hacka lite is i bitar så tinar det fortare, men det är väldigt surt
och blött i backen, så lite mera sol skulle vi vilja ha, kanske den här veckan.

Jag har i helgen målat klart i min pysselverkstad och fått upp hyllor för att
kunna sätta upp det jag gör på hyllorna annars ligger det överallt bara, det
vart eller det håller på att bli lite mer ordning nu än det nånsin har varit,
känns toppen. Jag är ju inne på en gårdsbutik det funderar jag på alla dagar
så jag blir knäpp snart, jag har säkert nämt det tidigare här på bloggen att
jag så gärna skulle vilja ha en sån, det är nån form av början på en sån jag
håller på med blir det inte riktigt så, så finns ju alltid webben att sälja på,
så det löser sig nog men jag kommer aldrig att sluta tillverka och återbruka
prylar för det är sååå kul, det är jag och det är mitt allra största brinnande
intresse, det släpper jag inte även om jag får ett jobb så kommer jag ändå
att hålla på med det jag brinner för.... Trä och återbruk !! på lantligt vis.

Här kommer en bild på mitt projekt i helgen, jag är rätt nöjd faktiskt,
men än är det en hel del kvar, men jag är på G...!
En bra start på veckan önskar jag er ALLA som är här inne och läser
....HA EN FORTSATT BRA MÅNDAG !!

Inga kommentarer: