fredag 26 april 2013

Högarna växer

Fredag den bästa dagen då man vet att man går mot en liten ledighet på två
dagar det är alltid en skön känsla varje fredag. Jag har ännu inget svar på
vad som kommer att hända, vad jag ska jobba eller praktisera eller gå i
skola frågorna och funderingarna är många just nu, så lite ovisst och svårt
är det att koppla av till 100 % när det blir helg för på måndag vet man inte
vad man ska göra.. jag hoppas varje dag att få svar på mina frågor och jag
hoppas jag får det snart, jag hoppas ju att det blir det jag så gärna vill....!
Men medan jag väntar så har jag ju mitt egna projekt att hålla på med och
det finns gott om att göra, massa inspiration och ideer fylls på hela tiden
....beacuse I love it...! Jag har fullt upp vad gäller mitt träarbete och återbruk,
och så mycke sköna prylar som väntas på att få bli klara men tiden räcker
ju inte till allt på en gång, så det blir lite si och så just nu...!


















Här är lite från mitt kryp in, det är ju alltid nåt på gång som ligger där och
väntar på att få bli klart, så är det ! håller på mitt lite lådor nu i olika storlekar !

Ha en fortsatt bra fredag nu för det ska jag ha.....och en trevlig helg !!

Inga kommentarer: