torsdag 27 juni 2013

Välkommet för snapsen

Halloj allihopa ! sommaren vill inte visa sin bästa sida riktigt än det har
inte varit någon riktig hetta än tycker jag, men den kommer väl får man
väl hoppas. I midsommar var vi till stugan och hade det rätt skönt och
fridfullt mellan regnskurarna, vi åt och drack gott och såklart så fanns
det en jordgubbstårta dagen till ära som vart supergod med choklad
i botten, mumsigt ! Ja vi softade mest hela helgen får man väl säga !
Innan vi for dit så snickrade jag ihop en snapshållare som det ska bli
flera av vid senare tillfälle det var liksom en på prov och jag och fler med
mig tyckte den vart riktigt läcker att ha stående på bordet vid servering.
Så den invigdes på ett välkommet sätt, och det tackar man ju för. Jag
lägger ut en bild på den här nedan så ni får se hur den vart ! Ha en
fortsatt skön fredag och en bra helg, så hoppas man på lite sol i helgen !!






Inga kommentarer: