måndag 28 juli 2014

En vink i Juli

Nu har Juli snart gått och det börjar dra ihop sig på sista svängen av min sambos
semester, han har en vecka kvar. Vi har som vanligt inte hunnit med allt man vill
göra då man har ledigt, men en semestertripp på en vecka med husbilen har vi
iallafall hunnit med och den turen var riktigt skön och avkopplande helt utan att
behöva stressa. Jag tänkte att jag skulle ta tag i foton och dylikt skrivande på
bloggen bara semestern är över för min sambo, så blir det lite lugn och ro för
min del att kunna skriva ner, så det kommer !!!! inget jobb har dykt upp för
min del än men jag fortsätter att leta av, allt jag kan hitta och hoppas att det
kommer att lösa sig snart. Gruvsamt med höst snart men man får försöka att
njuta av det stunder man får av det goda på sommaren, sen får man bita ihop
till hösten istället, en dag i taget känns bäst nu !

Ha en fortsatt skön varm dag, för sommaren visar sin bästa sida även idag.

Inga kommentarer: