tisdag 19 augusti 2014

IKEA fyndat i helgen

I helgen var vi på IKEA och strosa runt utan stress, tack vare att vi åkte husbil
dit så att vi kunde sova över, och då slipper man stressen för timmarna räcker
oftast inte till när man är där för det finns även en galleria i närheten Birstacity och
det tar också tid med alla små butiker samt även andra köpcentra områden finns
i närheten, med b.la 157, XXXL vildmark, Biltema, Bauehouse, Mediamarket m.m
så det är ont om tid på en dag att hinna alla ställena. Så det var lugnt att gå där den
här gången, vi åkte redan på fredag  e.m och gick på Sellånger marknad på fredan.

Jag köpte en fotpall, alldeles lagom i storlek faktisk som ungarna kan ha tv-spelen i.
Vi köpte plattor som vi ska sätta på väggen i köket i våran stuga, som ser ut som
typ kakelvägg på långt håll, så det kommer bli toppen där. När det blir av att sätta
upp dom är väl ännu inte planerat, längtar till det köket är klart. Sen vart det en vit
lådhurts till, jag har en sen förut och dom passar så bra i mitt rum där jag tillverkar
mina prylar, perfekt för småprylar, och det har jag massor av. Fotpallen vart dock
svart, då gult drar åt sig mycket smuts, därför fick det bli svart, men den gula hade
varit en fin färgklick det med, men kändes lättsammast med svart. Billigt vart det
Lådhurts Helmer för 299kr, Fotpall Bosnäs 129kr, och Väggplator 129kr  riktigt
bra priser för min plånbok. men sen följde det naturligtvis med lite småprylar som
är svåra att motstå då man är på IKEA.

Fortsatt trevlig Onsdag på er ALLA glada !

Inga kommentarer: