tisdag 28 oktober 2014

Att ta ut svängarna i hemmet

Krångel med internet har det varit här hemma, det kommer och det försvinner
emellanåt, och då har bloggandet inte gått att utföra, där av uteblivna inlägg på
på min blogg.

 Men nu går det igen, får se hur länge. Jag är ju intresserad av inredning
och på den linjen att inget är rätt eller fel då det gäller det. Visst kan man blanda
och jag tror många är inne på att det inte bara ska vara en stil, utan man kan sticka ut
med lite blommor, romantiskt pysch, pysch, men även det som är tufft, rått, rostigt
eller enkelt. Det blir ju bara lite mer spännande då det blir stilblandningar i hemmet.

Man behöver inte köpa det senaste jämt och det som är trendigt, för det gäller att
vara kreativ i sin personliga inredning nu, och blanda stilar efter egen smak.
Det roligaste jag vet är ju att fixa och förvandla prylar för att det ska bli något annat
än det ursprungliga. Man ska se det som en möjlighet att skapa i det oändliga, och
det roliga blir då att man upptäcker något nytt som känns helt rätt i sin egen stil och
något som ingen annan har kanske, inget massproducerat, utan att man själv får äga
det unika som sticker ut och få känna sig som den ända i hela världen med det, det
är det jag älskar att äga det som ingen annan har eller det som finns i få exemplar,
det går jag igång på, det udda och unika.

Bilderna visar en ljuskrona av det enorma men unika slaget, gjord av cykeldelar,
cykelkedjor och cykelfälg. En byrå av reg skyltar fram till ger ett udda intryck.


Fortsatt trevlig tisdag !! på återseende.



Inga kommentarer: