måndag 20 oktober 2014

Just love it

 Hej svejs igen ! Ursäkta mitt avbrott med bloggen, men nu är jag igång igen.
Tänkte komma in lite på dom stilar som sticker ut och som gör att man inte
kan sluta älska dom när man väl börjat, dom inspirerar och förgyller vardagen.
Jag har svårt att bara gilla en stil fullt ut, jag älskar det udda och annorlunda
i många stilar, mest gammalt, antikt, vintage, industry, rustikt, och det vita
shabby chic. Jag blandar i min tillverkning dom stilarna för alla har dom de
udda som sticker ut på sitt sätt, det som drar blickar åt sig, det som inte är
massproducerat ligger mig närmast om hjärtat,och som går att använda
igen på ett nytt användningsområde, för att det är så superkul och kreativt
att hålla på med. Att leva med ett kreativt arbete eller hobby som utmanar
varje dag är spännande, roligt och ger bara positiv energi. Jag mår bäst av
det, och gör bästa resultat av det, det finns inga oöverkomliga problem då.

Väl mött på bloggen i morgon igen !!!


















































Inga kommentarer: