torsdag 29 januari 2015

En plan på G


Eftersom det är en affärsmässig plan på G med vad de gäller mig, så gör jag
en hel del allehanda prylar för hus och hem inredning, både återbruk och
ny tillverkning. Lampor ligger som en del av flera, mig varmt om hjärtat
riktigt kul att ta fram modeller av lampor, både nya och i återbruk, trendigt,
populärt och i tiden, lampor lyser ju upp tillvaron och sen är det ju inte helt
fel att ha en udda och unik lampa heller som sticker ut som en fröjd för ögat,
nåt man reagerar på när man ser och blir intresserad av, det ska locka med
udda prylar för hemmet, man vill ha något som inte alla andra har hemma.

Att få sticka ut med det man kanske aldrig sett, eller det som inte finns eller
som man inte hört talas om här i Sverige, eller nåt riktigt old and primitivet
från det gamla seklet är också väldans intressant, jag älskar det old lovely
stuff för hemmet, därförska jag nu satsa på den karriären, hur det går ja det
vet jag ju inte än, men erfarenheten och alla människor man träffar och lär
sig nytt av det är också helt fantastiskt inspirerande på resan, även om det
inte slår fullt ut, men det tror jag det kommer att göra, och med dom jag
har med mig på resan så tror dom på iden samt på mig, så då kör man ju
såklart, och bara hoppas på det bästa, även om det finns sämre och bättre
dagar, så älskar jag det här nu och ingen ska få ta det ifrån mig efter allt
kämpande...! Tack för att det finns människor där ute som ser en, hör en
samt tror på det man gör, finns inget bättre just nu ! En lampa jag gjort
nedan, som man kan ha på ett skrivbord då den är höj och sänkbar som
en lyftkran, vart nöjd med den.

TACK I LOVE YOU ALL !!! <3 


Inga kommentarer: