onsdag 28 januari 2015

Länge sen sist

Long time no see ! kan man ju säga, har haft noll energi och ork att orka ta
tag i något, det börjar röra på sig med vad jag ska jobba med, men än spar
jag på detaljerna då inget är hundra klart men recycling handlar det så klart
om. Har haft lite trassel den här veckan med diverse, får se om det går över,
men så kom magont idag istället så nu väntas den smörjan till helgen precis
då min bror fyller 50 år, får se om jag är på benen då men det hoppas jag ju
verkligen, men jag brukar förföljas av oturen då jag ska någonting förut
bestämt, så bara att vänta ut vad som händer. Jag tänkte visa en uggla jag
gjorde här om dan, ville testa om det gick av en vanlig fyrkant regel och
det gick fint, tänkte man kunde göra olika storlekar och färger, kommer
bli kanon som tillägg i all annan verksamhet som är på G !!

Ha en fortsatt fin onsdag !


Inga kommentarer: