fredag 11 september 2015

Jag glömmer visst

Lite sen med inläggen men det beror inte på att jag inte vill blogga utan
att jag helt enkelt glömmer bort det, eller kommer på det för sent på
kvällen, det är så mycket i mitt liv som tar för mycket på min energi
så därav kommer jag inte ihåg det. Ja ibland känns det inte som man
ett liv det är för mycket motgång och för lite medgång för att lyckan
ska komma på sin plats. Jag har ju tidigare sagt här på bloggen att jag
vill, skulle vilja ha en egen butik av riktigt junk, recycled rustic junk,
från gammalt till nytt och gamla udda schyssta prylar som bara är så
vackra, om man kan se dom på rätt sätt.

Jag kan inte släppa min affärsidé, nä jag kan inte det, det är min dröm
att få hålla på med detta, och visst gör jag det, men inte på det sätt jag
vill så jag kan slappna av i livet och känna att nu, nu har jag byggt upp
det jag vill och nu är det bara att köra på resten av mitt liv.
Den dagen vet jag inte riktigt när den kommer det har varit många turer
både bra och mindre bra sista tiden, men man ska inte släppa hoppet
för det är det sista man gör i så fall.

Jag har börjat jobba på min företagslogo och jag har en kille jag träffat
som är schysst och hjälper mig att ta fram den, vilket jag inte kan själv,
idéerna är många och vi har bytt innehåll rätt många gånger hittills och
jag är så glad att han vill och har tålamod med mina idéer och ändringar.
Han är också så glad över att jag kommer med det jag vill, för är jag
tveksam så kommer jag med nya ideer, och det blir mer lättarbetat för
hans del. han är riktigt värd för mig just nu. Det blir nog en bra logga
tillslut när den omarbetats nog.

Jag älskar junk för hela slanten och önskade jag bodde i staterna för
där finns det guld som är såå vackert i mina ögon Sverige är lite
tråkigare just för dom riktigt udda prylarna dom är en bristvara
här men finns i mängder där. Jag gjorde mig en skylt en dag på
test av det jag hittade, ja det blir en bra skylt det är superkul att
skriva med skrot, det kan bli text av vad som helst som för ögat
är en bokstav, den är inte klar men det blir nog den dag den
energin är tillbaka.


Inga kommentarer: