fredag 4 september 2015

Tillbaka igen


Det var länge sen jag skrev på bloggen nu, jag tror minsann det var
i januari. Det har ju inte hänt att man fått ett jobb att gå till på dagarna,
utan istället har jag börjat rota i att öppna eget igen inom mitt fantastiskt
roliga område Recycling, recycle,upcycle, remake, and all junk you can
think of when you hear the word recycling. För det betyder allt skräp eller
skrot som andra inte vill ha längre det tar jag gärna och gör något nytt av
istället, I giving the junk a second chance ! och det brinner jag verkligen
för det finns inget roligare och mer kreativt jag kan tänka mig just nu, jag
bara älskar det.

Det har varit många turer sen i höstas i fjor, många som inte varit allt för lätt
att ta hand om och må bra av, snarare så mår man som en urvriden trasa ibland,
men ja, det går upp och ner, och just nu har jag stigit lite till och håller på med
mitt varumärke, inte helt lätt att bestämma sig för något som ska matcha på det
jag håller på med, problemet har mest varit beslutsångesten då det har vält in
idéer om vad jag ska heta i mitt huvud, och jag vill ju heta så många olika och
har svårt att bestämma mig för ett. Nu har jag en kille som håller på med grafiken
ocjh hjälper mig ta fram ett som känns ok och som står för mig och mitt, lite
mixter att få till, men vi är på god väg, spännande faktiskt. Så ja det känns som
man kommer framåt trots allt som varit och är även nu. Det är väl att hoppas på
det bästa att man får folk att förstå att recycling det är inte bara ett, det är mängder
med innehåll i ordet recycling men jag håller mig till det jag älskar skapa nytt av
gammalt skrot och hoppas det ska ge en ny inspiration hos folk att se att det går,
så tänk innan du kastar en pryl där hemma nästa gång, du vet aldrig hur länge till
den faktiskt kan fungera om du ger den lite hjälp på traven till ett nytt och längre liv.

Ja det vart ett litet inlägg och nu hoppas jag kunna fortsätta min blogg och nå ut
till er alla igen som vill följa min resa mot ett skapande i återbrukets värld och
värna om att ta tillvara istället för att slänga på det växande sopberget.
Följ mig gärna och upptäck allt roligt och unikt som faktiskt kan framträda i
det man tänk kasta, se och inspireras att även du kanske kan få lite kreativa
tankar och händer att börja skapa.

Välkommen tillbaka till mig och min blogg./ vi ses på bloggen var da'




Inga kommentarer: