fredag 16 oktober 2015

Dålig dag

En mindre bra dag med påhopp av människor som förstår sig på mindre bra,
jag tycker inte man ska få fan för saker man gör, att man tycker att det är skit,
att man säger att andra inte gillar det jag gör, sånt skit fick jag höra här om dan.
Visst man kan skaka av sig och gå vidare men jag tycker det är fel att folk som
ger sig på andra ska få rätt, visa empati, hänsyn och respekt för andra, tyck det
andra gör, gör det bra, dom gör sitt bästa utifrån den situation dom är i, alla är
värda att få synas och finnas till med respekt. Får se vad som händer med detta,
jag har pratat med den chef jag nu har. Ja det är tur man kan komma till sin
kreativa värld emellanåt, så man får fokusera på annat och få inspiration
och energi genom det. Jag gjorde här om dan lite upcycling av golfbollar
jag fått tag i, tycker dom vart helt ok, jag har även gjort en lampa av bollarna.
Här kommer lite bilder på dom.



Ja nu är det fredag och dags att göra helg, men vi ska
åka och titta om vi hittar oss en ny bil kanske. Trevlig helg där ute !

Inga kommentarer: