fredag 9 oktober 2015

En dag av inköp

Idag behövs en inspirationsdag, en inköpsdag av det prylar som fattas
för det produkter som ligger för att dom inte är färdig, för att det är
nåt som fattas för att det ska bli en färdig produkt, så lite loppis och
lite elprylar för att få till det jag har liggandes det får bli dagens, sen
hoppas jag hinna med att fixa nåt nice återbrukat då jag kommer hem.
Jag kommer att lägga ut bilder så småningom på prylar jag gjort men
kameran har inte varit igång på sistone, men det ska komma.

Jag har en färdig logga för mitt och mina produkter som nästan är klar
det fattas en finjustering bara, han ska ha tid den mannen som hjälpt
mig också, hoppas få den klar snart så jag kan få den på en stämpel
hade jag tänkt mig, det ska ju även prismärkas en del produkter och
då tänkte jag göra egna prislappar med min stämpel på, logga stämplat
på dom,kommer bli grett,  lite mer jobb men dessutom sticker det
ut mer än en liten vit fyrkantig lapp med tråkiga små siffror, nää, udda
ska de' va !

Nu måste jag sticka ! Trevlig helg på er.

Inga kommentarer: