måndag 12 oktober 2015

Fokus

Bråda tider, ja så är det när man ska starta upp, jag har fullt upp och det är
toppen, jag hinner inte allt jag vill men det är förbaskat kul att hålla på.
Flow- den där känslan när inget kan stoppa en när ens uppgift och förmåga
samspelar så bra, när man försvinner in i uppgiften i det man håller på med
och använder allt man har för att lösa och få till det, och när tid och rum
försvinner, då man är helt fokuserad, då brinner man, då älskar jag det
jag gör och vet att det är det här jag vill göra resten av mitt liv.

Vissa dagar som idag är lite low då man får reda på av chefen att
det blir nog inte riktigt som vi tänkt oss, men att det kommer att
lösa sig ändå, ja då sjunker man lite men man tappar inte
känslan för att det här är det ända rätta så kämpa på. Absolut ska
jag fortsätta i det jag gör för det här vet jag kommer att gå dit jag
vill ändå, men jag vet att jag måste ha stödet för att fixa det till
maxat, men det ordnar jag och det fixar dom jag tror på för jag
vet deras inställning till ett sånt här företagande det ska finnas
när det nu är bestämt såklart...Så KEEP CALM !

Inga kommentarer: