onsdag 25 november 2015

Mera produktion

Jag har bara för mycket idéer och för lite tid, för få människor i min närhet som
är engagerad i det man gör för att det ska kännas hundra. Men mitt liv har ju
alltid varit en berg och dalbana och jag har ju fortfarande inte hitta ända hem.
Vilket jag önskar jag nån dag kommer att göra, jag gör det jag är bäst på och
nåt annat kan inte ändra på det, inte nu iallafall. Ja har så mycket jag vill göra
återbruksmässigt, jag önskar jag hade en kompanjon som var likasinnad i att
stå för återbruk och vad det innebär samt älska att göra om gammalt till nytt.

Jag har massor av prylar som kan bli till nytt, massa halvfärdiga grejor som
står för att bli färdiga, massa gamla prylar och idéer jag inte kan låta bli att börja
göra nytt av för att jag har inte tålamod att vänta in, jag vill få fram så mycket
som möjligt fast det tar tid, en hel massa tid innan man får det färdiga resultatet.
Och tid är dyrbart det har jag lärt mig genom åren, det gäller att ta tillvara på den
rätt och förvalta den väl vid rätt tillfällen. Jag har nu ännu en dag i återbrukets
tecken att förvalta och fixa, den här dagen ska jag också få fram nyfixade gamla
härligt rustika prylar i ett nytt sköte. Lägger ut en bild nedan på lite galgar jag
ville bli av med och som blev till ett tjur huvud att ha på väggen att hänga det
man tycker passar för sitt hem, kanske halsband, sjalar, kepsar, ja what else...!

Ska nu försöka få en bra och produktiv dag ! See you.


Inga kommentarer: