tisdag 5 januari 2016

2016 har börjat

Ett nytt år har tagit fart 2016 och med det har jag inga större grejer inbokade,
men jag önskar att jag ska få mer ordning på mitt liv, så jag slipper vara så
stressad över hela min situation. 2015 var ett tufft, jobbigt år på många sätt,
det har liksom inte infunnit sig den glädje jag önskar, jag har träffat nya
människor under 2015 och det är jag tacksam för att jag fått tillfälle till
det, och många av dom träffar jag än, det känns kul, jag älskar människor
och dess livsöden, man blir inspirerad och lärd på många sätt av att få
träffa nya människor som ger en nya infallsvinklar i livet, det är bara
toppen, för det behöver jag verkligen och ser fram emot fler underbara
möten under detta året, eller jag hoppas iallafall att jag får vara med om
fler.
Det finns så många underbara människor, och för mig spelar det ingen
roll vad dom varit med om, för jag tycker man ska acceptera alla, för
alla är värda att få finnas till och betraktas för den man är oavsett vad
man varit med om eller vem man är, så finns där alltid en sann historia
bakom var och en.

 Det är bara att vända allt det dåliga under 2015 till något bättre
under detta året. Jag är så fruktansvärt i valet och kvalet i vad
som ska hända. Ibland känner jag mig som 65 år där jag sitter och
tittar tillbaka på livet,och vad som kunnat varit annorlunda i det.
Julen 2015 var lugn och bra,likaså nyåret där vi fick fira in det med
våra grannar, vilket kändes som ett upplyft för båda parter tror jag,
för det fanns så mycket under den kvällen som var känslosamt och
trevligt, kanske därför jag inte kom hem förrän 06:30 på nyårsdagen.
Huvudsaken man har trevligt tillsammans, så spelar det ingen roll
när man kommer hem, lite dåligt med sömn vart det ju förstås men
man överlever även det.

Inga kommentarer: