torsdag 14 januari 2016

Funderingar

Brrr, kylan den fortsätter -24 kalla grader, man längtar bara till sommaren
och värme när det är så kallt. Ja min hjärna den snurrar i företagande varje
dag,och vissa dagar ser jag mig själv stå där i en butik, jag planerar och
köper in prylar, som jag skulle tänka om jag skulle göra det: Det finns ju
så galet mycket snyggt och kul att kunna köpa in till en butik, men det är
svårt att välja/välja bort. Det är ju tusentals val att göra, man måste göra
val efter ekonomi, plats, stil, utseende och eventuell miljö, och när man
återbrukar en del som jag då måste man ha material, verktyg, maskiner,
utrymme, och tid att göra och tillverka, åka runt och köpa in. Det är inte
helt lätt att få till i alla lägen, huga. Allt tar längre tid än man tror och
man blir hemmablind över vad som behöver göras ibland. Imorgon ska
jag på möte i stan får se hur man går vidare efter det mötet.

Ha en fortsatt fin men eventuellt kall vinterdag där du bor  ! Hörs.

Inga kommentarer: