fredag 5 februari 2016

I veckan

Halloj ! det är lite upp och ned, den här veckan har varit lite si och så då min
kollega är bortrest och vi har inte kunnat planera någonting, men det ska väl
lösa sig till veckan, om vi får en bra deal med lokalen, det är lite svajigt än,
men det är bara att hoppas på det bästa. Igår hade jag en gammal kompis från
skolåren på besök hon bor i USA så det var superkul att vi kunde träffas. Jag
tror jag ska sätta mig och sy några förvaringspåsar i tyg, eller av en gammal
kökshandduk menar jag, det ska bli brödförvaring av limpa karaktär (formen)
av påsen. Ett test så får jag se hur dom blir. Sen är det ju fredag och det blir
en ganska så slö sådan då jag är trött efter den här veckan psykiskt, för mycket
i huvudet nu, av planer, idéer och planering, och om det går i lås som man vill.

Ha en fortsatt skön lat eller festlig fredag !

Inga kommentarer: